Varmaste dagen hittills

Idag har det varit riktigt hett! 29grader på Borgens skuggsida och jag har ägnat otippat mycket tid inomhus. Det är svalare inne... Det är lite så Borgar fungerar!



Efter att jag kollat på Stjärnkusken där mina två favoriter hamnade i duell tog jag en kort kvällspromenad.

Väl hemma gick jag ut på balkongen och efter en stunds funderande gjorde jag slag i saken och hängde upp gardiner där ute.

Har ställt upp fönster och dörrar för att få lite korsdrag men ännu har det inte gjort någon märkbar effekt så en liten stund till sitter jag kvar här ute och njuter av en helt fantastisk sommarkväll. Med min lilla trollslända som sällskap...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0