Mixed feelings

Det är länge sedan jag kände så här delade känslor..

Delvis:

Å ena sidan har jag haft ett sjukt efterlängtat besök idag. Fick träffa en verklig favorit i mitt liv, en person som under många år haft en mycket speciell plats i mitt hjärta och som ger en alldeles speciell värme i hjärteroten. Tyvärr känns det alltid som att tiden går för fort vid sådana tillfällen... Eller om det är tiden mellan mötena som går för sakta?

Å andra sidan ska jag återvända till mitt gamla jobb imorgon och det ger dessvärre inte alls någon varm och härlig känsla inom mig.


Utöver det grubblar jag på ett par andra saker som jag inte riktigt vet hur jag ska hantera. Tankarna och kvällens känslor har letat sig ner till maggropen och kullrar omkring så snabbt att jag känner mig illamående.

Har en tid hos kuratorn imorgon. En tid som jag för någon dag sedan övervägde om jag kanske kunde skjuta lite på men just nu känns det inte som att jag kan komma dit fort nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0