Ordning och reda!

Jag har anmält mig till ett Facebook evenemang som går ut på att man varje dag får en liten uppgift att utföra i syfte att skapa mer ordning i sin tillvaro.
 
Detta börjar nästa vecka men redan nu har arrangörerna en daglig uppgift som läggs upp på deras hemsida så jag har tänkt att jag ska hänga på även dem!
 
Idag bestod uppdraget att av rensa valfri låda. Jag bestämde mig för en skrivbordslåda där jag den senaste tiden tyckt att det samlats märkligt mycket prylar.
 
Den vänstra bilden är före men eftersom jag bland annat sorterade ut en massa pennor så kunde jag fylla på med saker från lådan under (där det också låg en massa onödigt krafs) och på så vi kom jag att rensa även den, därav två "efter-lådor"
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ordning och reda trivsel bereda men jag tror inte att du fått ordningssinnet från mig

Svar: Jag har skickat en inbjudan till dig på facebook =))
Allicen

2015-01-08 @ 11:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0