obehagligt avslappnad eller obehaglig avslappning

Ett av momenten i min arbetsmiljö o stress-kurs är att träna på avslappning och dokumentera upplevelserna i samband med det.

Idag va fjärde gången jag gav mig på det och det är f r u k t a n s v ä r t!


Jag får krypningar i kroppen, blir illamående av spänna ansiktet, märker ingen "tyngd eller värme" i kroppsdelarna jag spänner/slappnar av och värst av allt

Jag blir på så sjukt dåligt humör! just nu vill jag bara fräsa och skrika åt någon. Får lägga band på mig för att inte börja "ta itu med saker"och skicka galna mail till människor jag är förbannad på.

Det skulle eventuellt kunna gå lika bra att glupa i mig massor av godis. Det skulle faktiskt kunna göra mig på gott humör.

Men jag har inget godis så om ni råkar upptäcka ett mail från mig - radera det ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0