My frikkin cup of whatevva

För något år sedan började jag byta ut min största servis eftersom jag länge hade suktat efter en helvit och helst av den fyrkantiga modellen (precis sån som jag själv är med andra ord).

Dessvärre fanns inga muggar att köpa till och jag har hållt utkik efter några som kunde passa. Så för ett par veckor sen fick jag plötsligt se en kampanj-bild på en servis från "perfect home" och även om jag gärna kommit ännu billigare undan så valde jag att slå till.

När jag väl packade upp dem blev jag positivt överraskad! så jäkla nöjd...


Tyvärr var det några som var kantstötta så jag fick göra en reklamation och nu börjar jag fundera över kvaliteten.. kanske är dom sånna att dom lätt går sönder?

Nån som har erfarenhet av porslin från det här företaget?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0