Mrs. Nedslagen

Känner mig lite ur form för tillfället och tycker att det mesta känns motsträvigt.

Gjorde mig iordning för en promenad med mamma på förmiddagen men när jag efter drygt 30 minuter hade halkat mig den annars knappt 15minuter långa promenaden hem till föräldrarna ändrades planerna.

Väl hemma känns det bara så trist, såg fram emot ett besök under dagen men det var över på tio minuter och nu har jag ingen lust med nått..

Dagens ordning och reda-uppgift var att rensa appar i mobilen och det va snart gjort för mig. Jag borde ta itu med ytterligare ett försök att måla taket i hallen, men lusten försvann någongång under de tre första försöken.


Kanske kunde jag laga lite mat eller försöka få upp adventskartongerna på vinden, typ. Men varför anstränga liksom? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0