Det avslöjande badrumsskåpet

Någonstans i bakhuvudet finns ett minne av att en vän till mig berättat att hen alltid tjuvkikar i människors badrumsskåp. Jag misstänker att denne vännen läser min blogg så det kanske återstår att se om det stämmer ;)
 
Hur som helst, det där brukar jag tänka på och faktum är att ett badrumssåp nog säger ganska mycket om en person... I mitt fall berättar det ju om mitt hälsotillstånd, i form av alla mediciner, om mina amatörmässiga make-up vanor och så klart även att är så beroende av att hålla koll på tid och temperatur att jag till och med har en klocka med termometer i badrumsskåpet =))
 
Idag har det hur som helst städats men utan större skillnad före och efter. Det som finns i det är ju i stort sett bara sånt som behövs där.
 
 
Vad är det konstigaste du har i ditt badrumsskåp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0