Nya tag

Okej, att slipa väggar var inte min grej. I alla fall inte idag... Jag behöver ha någon med mig i början som kan tala om vad som blir rätt och vad som blir fel. Nån som säger till mig att jag inte alls är klar när jag tycker att jag är det.

Lite som träslöjdsläraren som drog fram bläckpennan när man kom stoltserande med sina slätslipade alster och ristade djupa bläckränder i träet och sa "när du har slipat bort det där, då är det bra"

Minns ni?

I alla fall så skrapade jag ihop all min viljestyrka och bestämde mig för att inte sova middag utan istället tog jag fram färgburken och började grundmåla dörrposter.


Föresten, lägg gärna märke till konstverket som skymtar nere i vänstra hörnet! visst har jag en uppenbar talang?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0