Mer hemligheter

Idag var det sängbordets tur att städas. Jag gjorde det lite lätt för mig eftersom jag tekniskt sett har två, men valde att bara städa och redovisa ett. Det enklaste!

Jag tömde ur en massa bröte som samlats i lådorna och tyckte att det kändes onödigt med så mycket ledig plats så jag fyllde på dem lika snabbt igen. Alla böcker jag fått (låna) och någongång ska ta mig för att läsa som låg i en bokhylla på kontoret fick plats och det känns bättre att ha dem i en dold förvaring än i en hylla med vitrindörrar!


Fick dock anledning att göra slag i saken vad gäller bytet av lampor och bestämde mig för att köra på ugglorna ett tag. I alla fall tills jag ev. kommer på nån bättre placering för dem.

Det andra sängbordet då? Nej, det blev inte städat... I det finns massor av drömmar. Sådana som krossats och sådana som börja kännas omöjliga att få uppleva. Det finns en tid för att göra upp med dem, men den tiden är inte inte idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0