Håll för näsan!

För nu blir det ett inlägg som luktar skryt riktiga tag!

Ikväll har jag haft en lektion i arbetsrätt och jag tänkte att är det nån gång jag ska möta klassens besserwissrar så var det nu!


Ämnet berör många och stundtals var det "hela havet stormar" i chatten men när det började skrivas om "utlasning" kunde jag inte hålla mig från att göra ett svanhopp och vi fortsatte över till när man blir anställd...

Läraren hade en stund innan påpekat hur viktigt det är med rätt ord och därför gjorde jag ett förtydligande om inlasning (dvs företräde) och konvertering. På det svarade läraren att det var ett bra inlägg och sa att jag förklarade det bättre än han själv kunde göra.

Behöver jag skriva mer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0