Alla hjärtans dag

Någon dag i kärlekens tecken har det inte varit här i Borgen men jag fick i alla fall sällskap till frukosten!


Här kan det även vara på sin plats med ett litet hjärta och ett tack till fina Ståhlisen som, om man ska vara petig, egentligen var den som stod för kalaset!


Dagen till ära lämnades en chokladros över till mitt sällskap och reaktionen på det var att det fanns en likadan till mig...

"så du kan ju behålla den här istället för att få den som legat och blivit djupfrys i bilen"


Och så kan man absolut göra så så blev det!


Till middag blev det älgfärsbiffar med mormors vinbärsgelé och jag önskar, för jag vet inte vilken gång i ordningen, att fina, underbara genomgoda mormor fanns kvar hos oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0