Netflix'n chill

Avslutar året med Borgen "full" av vänner. Känslan att krypa ner under täcket på kvällen med vetskapen att det ligger fina vänner och snarkar runt omkring i huset <3

En del skolarbete har blivit gjort men desto fler timmar Netflix har betats av. Jag blev introducerad för Sherlock Holmes och det var sannerligen kärlek vid första ögonkastet!


Lite så här har det sett ut både när det gäller mig och Tea de senaste dagarna!

När jag blev lämnad ensam i kväll tog jag en promenad till föräldrarhemmet där det stod Italiensk afton på schemat.


Inom en snar framtid är det sovning som gäller (helt ensam igen, buhu!) eftersom jag ska bocka av årets sista arbetspass på hemmet imorgon.

Minns gårdagen
Dröm om morgondagen
Och... Va det nått mer eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0