Annandag jul

Fick besök av bland annat Brorsungen to be idag och det fikades på hembakta (dock inte av mig) kakor.

När mina besökare bröt upp gick jag ut till garaget i jakt på bilvax. Därute finns allt möjligt konstigt som jag inte har koll på, så jag hade stora förhoppningar om att det skulle finnas. Och det gjorde det, men döm om min förvåning när jag upptäckte att waxet var doftsatt. Med banandoft av alla dofter...


Varför?!

Hur som helst, jag avskyr när folk lämnar vattenstänk över hela handfatet i badrummet och därför var min plan att vaxa in det för att motverka kalkfläckar.

Än så länge verkar min plan fungera alla tiders! men banandoften som nu ligger tung därinne, alltså jag är inte helt såld på det så att säga...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Eldprovet kommer när du får besök av någon som stänker t ex slår vattnet av händerna. Gissa vem?

Svar: Tror att det bara finns en Bror att gissa på ..
Allicen

2015-12-29 @ 16:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0