Minisemester

Det har varit dåligt med semestrande för min del men nu har jag i alla fall varit borta en halv vecka.

Resan gick till Karlstad där jag fått bo hemma hos Brors flickvän. Där blir man alltid ordentligt välkomnad och har sällskap i stort sett hela tiden...


Ester håller sig aningen mer på sin kant men tack vare henne känner jag mig som hemma när jag vaknar på morgnarna.


Det har inte varit något rasande tempo dessa dagarn men på fredagen blev det kombinerad frukost och lunch på fiket i Råtorp, som ligger superfint intill vattnet, och på kvällen gav vi oss ut på stan för att äta och dricka gott!


Lite shopping, fika på stan och lite drick i sällskap av deras vänner hanns det också med och nu ligger jag återigen hemma i min soffa...

Vad har ni gjort under helgen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0