Breakfast at Lovarts

Ganska ofta händer det att jag känner mig lite ensam och bortvald, men kanske ligger det nått i det där med att känslor inte alltid är verkligheten?!

Faktum är att jag har världens finaste vänner! de är till och med så bra att man skulle kunna tro att jag valt dem själv! Att jag dessutom är lite blödig är ingen hemlighet så när jag klev in i det Finnfallska köket häromdagen fick jag banne mig hålla i mun för att läppen skulle sluta darra!


När jag blev inbjuden till frukost tänkte jag nått i stil med te, ett par mackor och kanske ett ägg så döm om min förvåning när jag plötsligt står med en hel buffé framför mig!


Bortskämd deluxe, det är jag det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0