Påskafton

Den här Påskaftonen har spenderats med familjen. Först med diverse uträttningar och jag lyxade till det genom att bland annat köpa hem både mjölk och pålägg. Det ni. Kvällens tekopp kommer bli ren njutning!

Därefter blev det lunch och fika hos morfar


Morfar är till och med mer frusen än jag så efter några timmar i hans bastu till kök kunde inte ens jag behålla långärmade tröjan på. Ett par gånger ringde det på dörren och vi fick besök av påskkärringar. Det är så roligt att dom kommer med sina kort men vi var väl i ärlighetens namn inte helt förberedda. Ooops

Nea hade valt ut en helt fantastisk påsktårta som vi närapå lyckades klämma i oss innan vi begav oss mot Staden där jag drogs in i #äggmålning av mer avancerat slag.


Mycket trevlig dag men nu är det faktiskt skönt att få landa i soffan ett tag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0