Gratis är gott

Hämtade ut en gratis "havrefrutti" genom Klipster för ett tag sedan och provade den till mellis idag.



Äppelmos är ingen favorit hos mig, förutom i kombination med havregrynsgröt men även om jag bortser från det kan jag inte ge denna produkt så högt betyg. Müslin var helt ok men att blanda ut risifrutti med havregryn kändes nästan lite desperat. Varken denna produkt eller originalversionen är i ärlighetens namn någon hälsokost och i min värld kan man lika gärna välja det som verkligen är gott istället för att lura sig själv med denna nya variant.

Och föresten, ordinarie pris (15.50) tycker i alla fall jag gör att det kostar mer än det smakar.

Har du smakat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0