Lathet eller lyx

Igår beställdes middagen på den nya pizzerian som öppnat i en metropol nära Staden och denna månad har dom ett  öppningserbjudande i form av att dricka och sallad ingår när man köper en pizza.

Vad "Pizza-stället" får för betyg har jag egentligen inte bestämt mig för...


Pizzorna i sig var väldigt tjusigt iordninggjorda och hade en lite mer hembakad touch men det i sig är definitivt inget negativt. Pizzasalladen var dock ingen höjdare, tyvärr.

Jag kommer ju med största sannolikhet att köpa mat där igen men eftersom det är en bit att åka så kanske det dröjer ett tag men då kan jag absolut tänka mig att sitta kvar och äta där, för restaurangen såg väldigt trevlig ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0