Det här med luggen...

Efter många års kämpande anlade jag i början av -10 talet en mycket trivsam snedlugg.

Nu tyckte min frisör att det var dags att göra en förändring igen. Jag var tveksam, eftersom jag misstänkte att mina ljusa fjun inte skulle räcka till   att skyla allt son skyltas bör, men tillslut bestämde mig för att give it a try och så gick jag därifrån med en killer snygg lugg bestående av en v-klippt variant någonstans i gränslandet mellan hel- och snedlugg.

Och sen duschade jag. Och sen va den killer snygga luggen ett minne blott.

Nu är jag tveksam på riktigt...


Jag vet inte längre om det ser ut som en vildvuxen hellugg eller om det ser ut som en snedlugg där jag råkat gå loss en aning med saxen.

Eller kan det vara så att jag bara inte vant mig med förändringen?

Nu kan det tyckas att detta är ett fånigt bekymmer men då skulle jag vilja påstå att det är det inte alls!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0