Bortskämd i Västra Dal

Ikväll har jag varit och hälsat på Nisse och vi hade planerat taco kväll!

Jag var i det närmaste utsvulten när det var dags att äta och åt därför ungefär dubbelt så mycket som jag borde. När vi var färdiga annonserade Nisse att det skulle serveras tvenne desserter.

Ja ni läste rätt.

På en torsdag! 

Så kom han med daimtårta och bär för att sedan avsluta denna lite omvända trerättersmeny med glögg och lussekatter.


Det kan hända att jag haft lite diskussioner om mina matvanor med min kurator och det kan hända att jag inte har ett helt sunt förhållande till föda. Men nu är inte ens jag hungrig!

Tack Nisse för middag och trevligt sällskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0