Roooomantik

I måndags åkte jag och Nisse till Borlänge för att hämta en perfekt liten möbelgrupp till mina balkong som jag reserverat på ÖoB. På väg hem passade vi på att ta en avstickare för att Nisse hade hittat sommardäck till sin bil som han ville köpa och resultatet blev att vi åkte över Saxdalen hem.
 
Eftersom vi åkte direkt efter jobbet och det blev lite senare än vi hade räknat med började magarna kurra så vi gjorde en handbromsvändning när vi fick se Saxdalens pizzeria (eller rättare sagt två eftersom vi "tappade bort" pizzerian och vände tillbaka tills vi kom till samma ställe igen och kunde konstater att vi inte åkt tillbaka tillräckligt långt första gången).
 
 
Pizzorna va goda med inredningen var väl.... ja... unik kanske man kan säga. Eftersom jag gillar att ha koll frågade jag Nisse om det va en date och denna gång gav han ifrån sig ett jakande gapskratt så faktum är alltså för er som gillar snaskiga detaljer och lite lätt skvaller att vi nu faktiskt varit på en date ^^
 
Jag ville gärna ha en bild på Nisse till collaget men då han ville inte ställa upp så jag bad honom ta en på mig istället. Känsliga läsare varnas! men här är resultatet
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cessa

De är inte alla som har haft en date i saxdalen 😉

Svar: haha! näe... det är nog få som göra just det valet :S
Allicen

2014-03-23 @ 09:02:00
Postat av: Hanna

Ha ha ha, nice inredning för en romantisk middag. :D ;)

2014-03-26 @ 22:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0