Movie star?!

Besöket hos kuratorn idag resulterade i att hon frågade om jag kunde tänka mig att vara "försökskanin" med fobiträningen till en av hennes kollegor som är under utbildning. Det kändes helt ok till att börja med, ända tills hon berättade att samtalen kommer att filmas...
 
Jag vet inte vad det är med film och foto men jag tycker bara att det är så jobbigt. Litar inte på någon när det kommer till att ha omdöme att sortera ut dåligt bilder och så vidare. Jag började gråta så fort jag tänkte tanken att genomföra det hela och min kurator gick all in för att få mig att tänka om. Jag fattar ju att hon körde nån jefla terapigrej på mig men det funkade och innan jag gått därifrån hade jag lovat att ställa upp och även tackat nej till en "säkerhetstid" hos min gamla kurator.
 
Får jag inte valuta för det här spektaklet då blir jag ta mig sjutton förbannad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0