Gung, gung, gunga... Gunga med mig!

Som jag har letat efter ett litet pelarbord att ha bredvid gammelfarmors gungstol! och så hittade jag det för en ynka liten slant på min favoritloppis =)
 

Gungstolen har stått på vinden hos mormor och morfar under många år, så den är lite ledsen efter temperatur och fuktomslag men ändå är jag inte beredd att måla om den ännu.  För att slippa färgflagor på byxbaken har pläden från min farmor fått en ny uppgift och jag njuter i fulla drag både av att få ha dessa gamla skatter i min ägo men också av att jag har möjlighet att ha dem framme så de kommer till användning!
 
Välkommen hit och gunga lite (att gunga är för övrigt det bästa som finns!!)! Nu kan jag även servera en kopp kaffe intill ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0