Utökning i trädgården

Odlingsplatsen fortsätter att expandera och det senaste som hänt är att jag placerat ut ett betongrör som bara stått och tagit plats på Borggården.
 
Till en början visste jag inte vad det skulle vara till eller varför dom förra ägarna har sparat det, men så för ett tag sedan kom Nea på att den nog skulle passa att plantera blommor i.
 
 
Jag vill fortfarande måla drivbänkarna och röret men har ännu inte landat i något beslut om färg. Jag vet heller inte vad jag vill plantera i cementröret men något ska jag nog kunna komma på! om inte annat kan jag fylla på med lite extra rädisor eller något annat gott som kan användas under sommaren!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0