Plastic Fantastic

Vill ni se en äkta bag lady - Se på mig!
 
En lite skruvad grej jag håller på med är att samla påsar av olika slag, jag graderar dem såklart och det finns påsar som är finare än andra och dessa använder jag ogärna.
 
De som inte tillhör de finaste kan jag ibland använda om jag ska ha med mig saker till någon, men många gånger ser jag noga till att den kommer med hem igen och faktum är att jag har påsar som jag haft med i mina flyttar fram och tillbaka utan att hittills använda alls. Diagnos på detta, någon?
 
Häromdagen skulle jag byta soppåse och precis när jag skulle sätta i den nya...
 
 
Ser ni? Den här påsen är från Genève. Där var jag 2009! och min första reaktion var "Nej, den här kan jag ju inte ta" men så sansade jag mig och beslutade mig för att mitt Genève inte sitter i påsen, det finns ju omsorgsfullt inbäddat i mitt hjärta.
 
Och nu har jag ju ett kort på påsen istället.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna Munkhammar

Lider av samma syndrom! Börjat gömma påsar hos mamma och på jobbet till och med X-D

Svar: Haha! Det känns fint att jag inte är ensam men det låter ju lite galet behöva gömma dem =) är det vad jag har framför mig alltså?!
Allicen

2014-07-16 @ 22:57:17
URL: http://amunk.bligg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0