DIY "print"

För en tid sedan fick jag se en fin bild på min kära kollega Julia's blogg. Hon hade gjort en tavla av ett snyggt print som hon fått i gåva av en vän och min första tanke va såklart; det där borde gå att göra själv!
 
Jag klurade ett tag och kom fram till att det finns två sätt att göra detta på. Det ena är såklart att göra en digital bild och skriva ut (printa) och det andra jag kunde tänka mig var decoupage.
 
Eftersom jag inte har nån ordning på min skrivare så valde jag att börja det sistnämnda alternativet och här är resultatet!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blev superfint! Vad duktig du är, Elin! :)

2014-07-02 @ 19:53:14
Postat av: Linnea

Jättefint :D

2014-07-02 @ 19:58:07
URL: http://linnislicious.wordpress.com
Postat av: Mamma

Du har lyckats. Det är bara att gå vidare men nya motiv.

2014-07-03 @ 07:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0