Ännu en underbar dag!

Åt en förhållandevis tidig frukost idag men somnade sedan om och efter en rejäl sovmorgon avancerade jag ut på balkongen där jag bäddade ner mig under en filt med min ljudbok ytterligare en stund.

Framåt lunch packade jag mig iväg till stugan för mat och bad och senare på eftermiddagen fick jag fikafrämmande till Borgen! Oh vad jag gillar't!



Har gjort några tappra försök att styra upp eländet med min paviljong men efter att jag misslyckades gav jag upp och Googlade - det skulle jag gjort innan! så imorgon blir det nya tag på den fronten ;-)

Nu på kvällningen blev jag dessutom påmind om tjafset på jobbet och jag blir så ledsen över att det ska behöva vara så trist, men just nu vill jag inte grotta ner mig i det utan gör mitt bästa för att försöka lägga det åt sidan och njuta av den stilla kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0