Alu-pyssel

Har länge varit sugen på att testa på pyssel med alu-tejp och för en tid sedan vart det äntligen dags. Många gör tavlor/skyltar men till det hade jag inte någon bra idé och heller inte så mycket material så istället bestämde jag mig för att göra något helt annat och detta är vad jag behövde för mitt lilla projekt
 
 
En glasburk med lock, en (bedrövlig) ljusstake i trä, en sax och så tejpen så klart!
 
Jag önskar att jag hade hittat en lite bulligare glasburk för att få bättre proportioner men nu gjorde jag inte det och denna får duga. Här är det första resultatet...
 
 
Eftersom den blev väldigt blank ville jag även prova på att svärta den lite för att se hur det skulle bli. Jag köpte svart färg men snålade lite på applikatorn och på grund av att jag inte hade nått bra att fördela färgen med så blev blev det aningen mer färg än vad jag hade föreställt mig
 

Så... Vad tycker ni? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0