Ett hjärtligt inlägg...

Dom senaste dagarna har det dykt upp en del nya läsare, det känns jätteroligt och jag är så nyfiken på vilka ni är!
 
Hur som helst är ni alla hjärtligt välkomna hit och det tänkte jag illustera med en bild från min nya halldekoration... Ljuslyktorna hänger kvar men en natt när jag låg vaken och grubblade fick jag plötsligt en idé om att sätta en blomma i det stora hjärtat längst ner.
 
 
Jag hade ett presentkort kvar som jag fick när jag tackades av från mina uppdrag inom Kommunal så jag får väl tacka "mina" medlemmar för den fina gåvan! Enligt min mening passar den perfekt hemma hos mig ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: cessa

Jätte fint!

2014-02-13 @ 08:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0