Den farliga friheten i en borrmaskin

Att jag önskade mig en borrmaskin i julklapp var helt och hållet en konstruerad önskan baserad på en gnutta vilja men med ett stort mått av praktiska baktankar.
 
Jag var mäkta stolt när jag tog fram och använde den helt själv för några veckor sedan och idag var det dags igen!
Varje gång jag städar i mitt lilla TV rum ställs jag inför problemet med vart jag ska göra av datorn, jag brukar lägga undan den men så tar det fem minuter och jag kommer på nått jätteviktigt jag måste logga in och göra och så står den plötsligt framme igen.
 
Lösningen fick bli en liten hylla på väggen vid sidan om soffan, då kommer den bort från bordet men står bara på armlängds avstånd!
 
 
Vad jag inte riktigt tänkte på när jag satte borren i väggen var att till eluttaget som finns där bör det rimligtvis även gå sladdar i väggen... Jag blev skitskraj och vågade inte borra längre men nu undrar jag;

Hur vet man allt sånt där?! Kan jag lära mig hemmafix för dummies någonstans?
 
Hur som helst, hyllan kom upp och jag är nöjd med funktionen! Ännu en fördel med rum som inte är renoverade, jag vågar känna mig för lite! Hyllan är ju ganska liten, men såklart finns det plats för sånt som är viktigt...
 
 
Min supersnygga lilla uggle-högtalare till exempel =))
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bergsbon

Härligt med hemmafix! Du kan gå fortsätta på kullen sen! Här går alla sladdar utanpå och väl synligt så du behöver inte vara orolig. ;)

Svar: Ha! Nog kan jag borra allt :) Men jag är mer osäker på vilken kulle som avses ^^ klampar jag inte på fel ställe kanske det inte uppskattas att jag kommer ryandes med borrmaskin i högsta hugg,,,
Allicen

2014-04-06 @ 16:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0