En värdefull papperslapp

Imorse skrev jag under ett nytt anställningsavtal som ger mig en heltidstjänst i botten. Jag har bara väntat i ca 13 år så det känns som lite av ett rekord för att vara anställd inom offentliga socialförvaltningen!
 
 
Bäst av allt är att jag fått tjänsten trots att jag är tjänstledig vilket alltså betyder att när mitt tillförordnande är slut så har jag en heltid att komma tillbaka till.
 
Över deltidsträsket har jag för avsikt att rasa i min andra blogg där jag skriver om uppdrag och jobb, här nöjer jag mig med att vara nöjd över att äntligen uppnått ett av mina delmål för min karriär!
 

Kommentarer
Postat av: Ann Guldbrand

Härligt Elin! Visst är det fantastiskt att nå sina mål! Grattis :)

Svar: Javisst :) Även om jag i det här fallet inte kunnat göra så mycket för att påverka utfallet men jisses jag var inställd på att få vänta betydligt längre... finns dom som jobbat övver 20 år när det blev deras tur :S
Allicen

2013-09-12 @ 20:24:43
Postat av: cessa

Ooooo GRATTIS!

Svar: Tack =)
Allicen

2013-09-13 @ 15:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0