Tomhet

Känner mig låg igen... ibland tänker jag att om jag undviker trevliga och roliga saker så känns inte ensamheten så påtaglig däremellan.
 
Under kvällen har jag tänkt mycket det här med  "att komma över".
Jag vill inte komma över min kärlek, jag vill vårda den som en liten skör fågelunge och jag vill ta trevande steg mot att bli älskad tillbaka.
 
Jag känner mig uppgiven av tanken på att jag kommr bli tvungen att registrera mig på diverse dateing sidor och spela en massa spel med människor som till största del kommer få mig att känna besvikelse och otillräcklighet. Jag blir illamående av tanken på att behöva leta efter en annan man att dela mitt liv med, när jag egentligen redan har hittat honom.
 
Och jag känner mig så ledsen över att vara så här ensam
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0