Lunch, middag och löpning

Var ut och åt lunch med Bror idag och det var nog banne mig första gången vi var iväg bara han och jag! Efter jobbet begav jag mig vidare till mina fina vän Cessa för att fika men blev kvar där och åt middag med hennes goa familj, vi kom fram till att vi skulle ge oss ut på en kvällspromenad men någontans urartade det hela och slutade med att en löprunda planerades...
 
 
Nu sitter jag med ett lätt tryck över bröstet (måste, måste få klarhet i hur det egentligen står till med mina luftvägar!), men med ett ännu lättare sinne! Det var sannerligen ingen walk in the park att köra igång efter att knappt ha sprungit på över ett halvår och jag hade absolut inte gett mig på den här turen på egen hand, men med trevligt sällskap kan man lätt strunta i alla sånna hinder =)
 
Tack för idag Cessa! imorgon har jag som av en händelse tid för massage, men sen kör vi igen ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0