Mer fjärilar!

Kan hända att det blivit lite mycket fjärilar på sista tiden, men nu är det inte bättre än att jag faktiskt klickat hem några fjärilsformade galgar.
 
 
Dom är som synes till för att hänga sjalar på och såldes i två-pack om en rosa och en vit. Jag tycker att dom är snyggast utan att något som hänger på dom så jag tror att en eller två vita kommer få hänga i hallen sen och så kan jag använda dom rosa till att faktisk hänga saker (sjalar, eller varför inte strumbyxor?!) på i garderoben...

Kommentarer
Postat av: Cessa

Jag vill också ha.

Svar: Har köpt dom på samma ställe som Tina köpte den där snurran för örhängen!
Allicen

2013-05-19 @ 08:21:02
Postat av: Tina

Jag har såna fjärilar jag med :)

2013-06-05 @ 22:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0