My Cup Of Tea

Ikväll har det varit en toppenstund på stickningen! Först fick jag höra så goda nyheter att jag inte kunde hålla tårana tillbaka. Därefter döck det upp en ny yngre tjej som gjorde oss sällskap och sist med inte minst fick jag en så himla gullig present från en kvinna som driver Stadens mysigaste lilla butik, Swärdska huset!
 
Detta ska visst vara ett "semmel-te" som hon beättat om när jag varit in i butiken och sucker som jag är för allt sånt har jag varit in och frågat efter det. Bara för att få till svar att dom inte skulle ta hem det då dom trodde att det inte skulle gå att dricka ihop med dom mastiga bakelserna.
 
 
Jag har provat en kopp och tycker inte att det är så sött i smaken, snarare påminner det aningen om ett slags mullbärste som jag köpte för många år sedan...
 
Tilläggas ska väl att jag ju inte hade någon semla att äta till. Kanske måste jag köpa en sån och göra en ny utvärdering.
 
Stackars mig ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0