Hannas fläskfilélåda

För många, många år sedan fick jag ett recept på en fläskfilérätt av en tjej som jag jobbade ihop med. Jag lagade till det någon gång men sedan dess har det inte inte riktigt blivit av, även om jag tänkt på det då och då. Men så när jag satt och skrev inköpslistan för denna vecka bestämde jag mig för att det var dags!
 
Receptet hade jag tappat bort men kunde tack och lov få det på nytt av Hanna och ikväll har vi (till kärlekesn stora förtjusning) mumsat i oss fläskfilé, ris, beasås och champinjonstuvning i en riktigt gottig blandning!
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Den är god den. :)

Svar: Jag är den förste att hålla med :) eller nej föresten, den andre! först ut är nog sambon...
Allicen

2013-03-11 @ 09:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0