Priskoll

Framgångarna i jagandet efter den rätta hatthyllan har uteblivit och därför har jag nu skickat en ypperligt fin skiss till ett företag som säger sig kunna tillverka en åt mig.
 

 
Ljudet av kronor som rullar dånar i mitt huvud och jag vet inte vad som skulle vara värst.. att lägga ut en förmögenhet på en specialbeställd hatthylla eller att inte göra det och nöja sig med något som inte är bra nog.
 
Eller föresten, med mitt flyt så köper jag väl eländet bara för att månaden efter hitta den exakt kopian i form av hatthyllan Hattis hos Ikea. På fyndavdelingen.
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Så den här "dög" inte. ;)
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/90152659/

Svar: haha!!! den har legat som första alternativ men föll på att den (i alla fall inte för några veckor sedan) inte fanns i Örebro och att vi skulle behöva måla om den. Fast det kan nog hända att den kommer på tal igen när prislappen på den andra blir känd :S
Allicen

2013-06-11 @ 15:39:37
Postat av: Hanna

Ha ha ha, åk till Västerås istället. ;)

Svar: Örker inte =)
Allicen

2013-06-12 @ 09:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0