Midsommar

Jag har nyss klivit upp, sitter fortfarande i nattlinnet och hjärtat värker av tomheten som omger mig efter han åkt... "vi ses på söndag" är orden som ekar i mitt huvud och jag vill bara försvinna bort från allt som gör så ont.
 
Dock vill jag önskar andra en härlig dag, men eftersom jag inte har knåpat ihop någon somrig bild idag får det bli med en repris från förra året föreställade den nyinköpta soffan där jag såg framför mig att vi skulle ligga och njuta av både varandra och livet, tillsammans med en riktigt smarrig tårta som bakade och dekorerad med hjärtan så klart; för att jag var så jävla dumkär och inbillade mig att jag skulle få vara lycklig...

Glad midsommar, mina trogna läsnare!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Önskar dig en så skön midsommar du kan ha!! Kram.

Svar: Tack Hanna, men midsommar blev lite inställt för min del kan man säga... Vill dock att du ska veta att dina meddelanden, "tröst-låten" och alla kramar värmer långt in i hjärteskärvorna. Tack
Allicen

2013-06-21 @ 17:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0