Semester, dag 2

 Idag har jag tagit ut ytterligare en semesterdag. Förra måndagen var det pga trädgårdsarbete och idag för att bilen skulle besiktas. Mamma och pappa var med mig så efteråt besökte vi mormor och morfar och jag fick tillfälle att berätta att min sambo flyttat ifrån mig. Mormor tyckte att det var tråkigt och sa att hon inte kunde förstå hur det kunde bli så eftersom "jag ju är så snäll". Ja... alltså, jag håller med henne! =)
 
 
Väl hemma tog vi en väng till stugan där vi åt en fem-sex timmar för sen lunch och kollade hur det stog till med bygget av soldäcket. Daniel trodde att det ev skulle hinna bli klart imorgon så förhoppningsvis kommer det lite bilder på det inom kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0