Grillbuffé på Hörnkrogen

Ikväll har familjen varit på Hörnkrogen här i Staden och ätit tillsammans med Nea's svärmor och "svåger". Anledningen, förutom att vi var hungriga, var att Nea läst färdigt alla sina kurser på univeristet.
 
 
Den här middagen har alltså varit på tal länge och meningen var att den skulle blivit av redan innan min sambo bestämde sig för att flytta, så tanken var från början att han skulle varit med och jag kan inte hjälpa det, men jag saknar honom precis hela tiden och det blir ännu svårare i situationer där han borde varit med och där jag vet att han hade uppskattat att delta...
 
Åh, vad jag längtar efter att känna glädje!
 

Kommentarer
Postat av: Cessa

<3

2013-07-19 @ 09:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0