Delad sömn

Hade svårt att somna igår, paniken tog över och jag kunde inte koppla av. Så när jag äntligen kunde gå och lägga mig tog det inte många timmar innan jag vaknade... vid fyra tror jag.
 
Försökte somna om men tankarna bara snurrar i huvudet så till slut gick jag upp. Ska på ett tjänsteärende idag och måste köra bil så jag är rädd att jag ska vara för trött, jag brukar ju bli sömnig när jag kör även om jag är utvilad. Så istället för att ligga kvar bestämde jag mig för att gå upp och göra mig iordning.
 
Förhoppningen är att jag ska kunna lägga mig en liten stund till innan jag går till jobbet och på så sätt kanske ta udden av tröttheten.
 
Är det inte konstigt... så många gånger man klivit upp för att åka till jobbet och bara längtat efter att få lägga sig igen! Det här kanske är min lyckodag? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0