Citrontjuven

Dagens lunch bestod av resterna från gårdagens ägg- och räkbaguette. Jag fick mest bröd och ägg eftersom Tea inte förstått innebörden av att dela. När vi ätit klart var hon fortfarande alldeles galen och klättrade runt på mig så jag tog med mig temuggen när jag gick för att svara i telefon, så hon inte skulle slafsa i den, men vad fick jag se när jag kom tillbaka om Tea i full fart med att slicka i sig minsta lilla räkavlagring som skulle kunna finnas på citronskivan som hon varit upp på bordet och stulit...
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Mina är riktiga tjuvar också.. Hankatten är tokig i räkor, men det duger inte åt honan. Hon däremot är galen i ost.. Jag kan inte lämna någonting framme. :)

Svar: Hon har inte varit så här förut så jag har inte riktigt vant mig ännu... lämnade en halv pizza i kartonen på bänken en dag och när jag tittade i den var fyllning avgnagd på en stor fläck :O Här får man slåss om maten!
Allicen

2013-07-05 @ 14:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0