Allicen - den osjälvständige

Idag har Fader Vår varit här och hjälpt mig med gardinerna på balkongen. Jag glömde såklart att mäta balkongen och hade såklart fel i min gissning när jag köpte vajjer så jag har fått kompletera med ytterligare en lina som ännu inte kommit upp.
 
 
För övrigt har det varit en ganska trist dag... jag har varit lite nere efter att Mr. T ringde mig igår på grund av ett samtal han fått från SOS alarm. Jag hade klantat mig med larmet och när jag åkt hemmifrån löste det ut varpå dom ringde upp honom eftersom han fortfarande stog kvar som kontaktperson. Ensamheten blir så påtaglig efter att jag prata med honom och jag känner mig så övergiven när jag blir påmind om allt jag inte har längre. Att jag sen inte ens klarade av att få upp ett par fåniga gardiner har gjort att jag känner mig helt värdelös och totalt beroende av att andra ska ställa upp så fort jag behöver/vill få något gjort. Gahhh! vad trött jag är på att må så här :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0