Tunga tankar...

Det här med träningen börjar faktiskt gå riktigt bra... jag har äntligen köpt löpbandet som jag tjatat om i flera månader och hantlarna ger helt nya möjligheter till styrketräning MEN...
 
idag är det "fettisdagen" och jag har ätit en semla. Den va riktigt god och jag hade en lång överläggning med mig själv innan jag bestämde mig för att faktiskt ta den. Men så infinner sig stunden på kvällen när dagens energibehov är fyllt trots att det återstår många timmar innan det är läggdags.
 
Jag fattar ju att det här bara är jadda jadda, men kan ändå inte rå för att det känns så trist ibland.

Jag är så arg på mig själv för att jag inte lever hälsosammare.
Jag är arg på mig själv för att jag alldeles för lätt ger efter.
Jag är arg på mig själv för att jag är så lat
 
och mest av allt är jag arg på mig själv för att jag vet allt det här och ändå in lyckas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0