Äras den som äras bör...

Jag har haft två riktigt kämpiga dagar på jobbet men när jag loggar in på facebook ser jag den här statusuppdateringen
 
 
 
 
Det är ett rent helvete att det finns så stora brister i verksamheten som jag tillfälligt tagit över ansvaret för och jag kan inte för mitt liv förstå hur det har kunnat få bli så här. Men det är ett faktum och tyvärr räcker jag inte riktigt till för att kunna trolla allt till rätta så snabbt som jag skulle önska och det smärtar mig. Men med lite positiv energi då och då så orkar man plöja sig igenom mer än man tror...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cessa

Tror nog inte du är ensam om att känna så bland dina chefs kolegor.
Du får inte ta på dej ansvaret för allt dåligt.
Det var inte du som tände elden så det enda du kan göra är att se till att den inte sprider sej mer. Att släcka den är omöjligt på egen hand utan kräver nog gemensamma insatser från alla parter både högt och lågt. Kram

2013-03-04 @ 07:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0