Svält/svulla metoden

Normalt sett är min inställning till kosthållning att jag vill hitta en modell som jag kan tillämpa årets alla dagar och livets alla år. Det som hittills har fungerat bäst är att hålla koll på vad jag äter och min gräns för att kunna minska i vikt har legat runt 1300kcal/dag.
 
Nu har dock hela livet ballat ur och så även kosthållningen så därför har jag börjat fundera på om jag inte skulle prova på 5:2 modellen. Jag menar upplägget är som gjort för en hjärna som är helt uppfuckat när det gäller mat!
 
Någon av er som provat?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Näää, men jag har starka funderingar på det, Eva S fastar visst några dagar i veckan, eller har iaf gjort. :)

Svar: Jag har bestämt mig, ska testa en svältdag imorgon. Är redan hungrig ;)
Allicen

2013-08-18 @ 21:09:36
Postat av: Hanna

Jag kör idag, två hela nektariner har jag klämt. Plus en liter kaffe. :P

2013-08-19 @ 12:47:51
Postat av: allicen

Jag med! Ett ägg till frukost och gurka till lunch. Det går superbra hittills men kul är det banne mig inte ;)

2013-08-19 @ 13:05:29
URL: http://allicen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0