Nu är det slut på valfriheten

Det här med maten har blivit lite av ett problem sedan Mr. T berättade att han ville flytta. Dom första veckorna åt jag inget alls och nu vräker jag i mig allt jag kan komma över, helst så onyttigt som möjligt för det ju sååå gott!
 
Det är ju en delikat situation jag är i, noll motståndskraft när det kommer till godsaker i kombination med den gamla hederliga matgömman som jag är långt ifrån ensam att ta till när det krisar. En klassiker helt enkelt!
 
Jag avskyr svinn och med noll koll på vad jag hade hemma efter en tid av helt oigenomtänkta "mat"inköp kunde jag imorse konsatera att jag måste få till någon slags struktur, så nu har sorterat mina livsmedel efter bäst före-datum (det är väl inte helt konstigt va?) och måste helt enkelt se till att äta det som ätas bör...
 
 
...och hoppas att jag inte dör.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0