Lille Knoppart

Det här inlägg är till största delen tillägnat min syster Nea, men ni andra får såklart njuta så mycket ni vill av informationen som bjuds!
 
Jag fick en liten knopp till garderobsdörren i hallen av Nea, eftersom hon ändå fått en över när dom gjorde en nätdörr till deras balkong och den gamla som satt på garderoben här verkligen var superful. När jag efter en av hennes visister i Borgen frågade vad hon tyckte fick jag till svar att hon omöjligt hade tänkt på att titta efter den eftersom jag inte skrivit på bloggen om att den var utbytt.
 
Så varsågod Nea, Knoppart sitter på plats! Så här blev det
 

Kommentarer
Postat av: Linnis

Ah, så excellent fint :)

2013-04-10 @ 21:33:50
URL: http://Linnislicious.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0