Gardinen; update

Det känns som att jag har ägnat en hel dag åt att fundera över en gardin. Så är det självfallet inte, men två alternativ har i alla fall formats fram! Det ena är att bredda gardinen och efter en sökning på nätet är jag övertygad om att det skulle bli bra (förutsatt att den som syr vet vad hen gör). Dessvärre finns inte tiden för att hinna göra det...
 
Det andra alternativet blev en lite mer quick fix till följd av att försöket med panelgardiner inte blev som jag tänkt. Nämligen vanliga, lite tunnare längder
 
 
Den här varianten har fått godkänt av både mamma och sambon så chansen är ganska stor att detta kommer att få hänga kvar. Därtill har jag rotat igenom mina gömmor i jakt på krimskrams som kunna passa till, nu när jag plockde bort alla gröna prylar...
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Blev en mycket bra lösning. :)

Svar: Vad glad jag blir, Tack! Med det blir det bestämt att det får hänga kvar =)
Allicen

2013-04-15 @ 16:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0