Återvinningslådan

Att källsorter känns viktigt och bra för mig men nått som jag inte gillar är att ha all dessa insamlingspåsar stå och skräpa överallt. Vi ville ha dem nära till hands och det resulterade i att dom oftast stog på golvet i hallen så vi har letat och letat efter någon form av möbel som kunde fungera som förvaring men tyvärr utan att vi lyckats hitta rätt.
 
Så vi bestämde oss för att bygga en egen låda!
 
Tanken är att den ska stå i hallen och att det även skulle gå att sitta på den om så behövs för att till exempel ta på sig skor.
 
 
Till målningen provade jag en miniroller och jag bara älsar den! inte minst för det supersöta lilla tråget =)
 
 
Den färdiga lådan med ett litet beslag för att lättare kunna öppna den.


Och så här ser den ut invändigt! Gott om plats för alla olika påsar som behövs för diverse insamlingar. Vi är supernöjda med den här lösningen och bäst av allt, vi har fått lära oss lite do's and don'ts inför kommande projekt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0